radyoaktif
Üye
Selamlar arkadaşlar.
Yukarıdaki konunun son bölümüne aynı mesajı yazdım ama oradan görülmesi zor olur diye ayrıca konu açmak istedim.
LE2121 model numaralı OnePlus 9 Pro telefonumda Android 14 yüklü. Yukarıda linkini verdiğim konudaki anlatımı harfiyen uygulamama rağmen bir türlü Volte ve VoWifi gelmedi. Acaba bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz, Android 14 kullanan bir OnePlus 9 Pro'da Volte ve VoWifi aktif eden kimse yok mu?
Turk Telekoma mesaj da gönderdim. VoLTE aktif edilmiştir demesine rağmen yine 4.5G yazıyor, VoWifi ise cihazınız uyumlu değildir diye aktif bile edilemiyor diye mesaj geliyor, halbuki Turk Telekomun mobil uygulamasındaki hat ayarlarında da VoWifi aktif gözüküyor ama kapatıp açmaya çalıştığımda orada da hata veriyor. Yani sağ üstte mobil verideyken VoLTE, kablosuz ağdayken VoWifi ibaresinin çıkması gerekiyordu. Hattımı VoWifi destekleyen başka bir telefona takıp Turk Telekoma bu mesajı yeniden gönderip olumlu bir dönüş aldıktan sonra hattı kendi telefonuma taksam sorun düzelir mi sanmıyorum ama ilk fırsatta bunu da deneyeceğim.
Ayrıca bu sorunların OnePlusLogKit.apk uygulamasını yükleyememem ile bir ilgisi var mı bilmiyorum ama diğer yöntemlerde onun yüklenmesi gerektiği için yüklemeye çalıştım lakin Paket, mevcut bir paketle çakıştığından uygulama yüklenemedi. hatası vererek yüklenmiyor. Halbuki telefonu da komple sıfırlayıp temiz bir kurulum yaptım, hangi paketle çakışıyor anlamadım. OnePlusLogKit.apk'yı yükleyemediğim için hali ile *#801# yapınca sadece bu standart sayfa açılıyor. O yüzden VoLTE ve VoWifi'yi oradan da kontrol edemiyorum. *#*#86583#*#* yazdığımda da hiç bir tepki vermiyor.
Ayrıca son olarak, dün bu işlemlerle uğraşırken hattı diğer yuvaya takayım belki düzelir düşüncesi ile hat çıkarma iğnesini yanlışlıkla alt mikrofona biraz bastırdım ama sonra yanlış yere soktuğumu anlayıp sim deliğine sokup hattı öyle çıkarttım. Tabi bu esnada yukarıdaki işlemleri de yapıp teli yeniden başlatmıştım ve bunlarla uğraşırken kimse ile görüşme yapmadım. Bugün telefon ile görüşme yaptığımda bazı arkadaşlar "sesin kesik kesik geliyor, bazen gidiyor sonra düzeliyor vs" deyince eyvah, dün yanlışlıkla alt mikrofonu mu deldik acaba dedim ama internette biraz araştırınca o kısmın kolay kolay iğne sokulsa bile bozulamayacağını çünkü mikrofonun köşede olduğunu, anca oradaki su koruyucu zarı yırtmış olabileceğimi okudum. Ve sanırım bu cızırtıların sebebinin yukarıdaki Volte ve VoWifi'yi aktif etmek için harcadığım uğraş sonucu olabileceği ihtimali daha kuvvetli geldi. Sizce konuşurken bazen sesimin karşıya cızırtılı gitmesinin sebebi, alt mikrofon yuvasına yanlışlıkla iğne sokmam mıdır yoksa yukarıdaki işlemler ile uğraşmam sonucu mu olmuştur? Bunu için ayrı bir konu açmak istemedim, yine bu konu altında sorayım. Teşekkürler.
Rehber - Android 13 Volte ve Vowifi Aktif Etme (rootsuz-bilgisayarsız)
Öncelikle merhaba arkadaşlar ben kendim 8t de Volte ve Vowifi yi bu şekilde açtım.Gerekli programlar 1.shizuku indir Shizuku uygulamasını indirin -Ardından telefonunuzun geliştirici seçeneklerine girin -Kablosuz hata ayıklamayı aktif edin Burada kablosuz hata ayıklamanın altında bulunan...
www.oneplusturkiye.com
Yukarıdaki konunun son bölümüne aynı mesajı yazdım ama oradan görülmesi zor olur diye ayrıca konu açmak istedim.
LE2121 model numaralı OnePlus 9 Pro telefonumda Android 14 yüklü. Yukarıda linkini verdiğim konudaki anlatımı harfiyen uygulamama rağmen bir türlü Volte ve VoWifi gelmedi. Acaba bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz, Android 14 kullanan bir OnePlus 9 Pro'da Volte ve VoWifi aktif eden kimse yok mu?
Turk Telekoma mesaj da gönderdim. VoLTE aktif edilmiştir demesine rağmen yine 4.5G yazıyor, VoWifi ise cihazınız uyumlu değildir diye aktif bile edilemiyor diye mesaj geliyor, halbuki Turk Telekomun mobil uygulamasındaki hat ayarlarında da VoWifi aktif gözüküyor ama kapatıp açmaya çalıştığımda orada da hata veriyor. Yani sağ üstte mobil verideyken VoLTE, kablosuz ağdayken VoWifi ibaresinin çıkması gerekiyordu. Hattımı VoWifi destekleyen başka bir telefona takıp Turk Telekoma bu mesajı yeniden gönderip olumlu bir dönüş aldıktan sonra hattı kendi telefonuma taksam sorun düzelir mi sanmıyorum ama ilk fırsatta bunu da deneyeceğim.
Ayrıca bu sorunların OnePlusLogKit.apk uygulamasını yükleyememem ile bir ilgisi var mı bilmiyorum ama diğer yöntemlerde onun yüklenmesi gerektiği için yüklemeye çalıştım lakin Paket, mevcut bir paketle çakıştığından uygulama yüklenemedi. hatası vererek yüklenmiyor. Halbuki telefonu da komple sıfırlayıp temiz bir kurulum yaptım, hangi paketle çakışıyor anlamadım. OnePlusLogKit.apk'yı yükleyemediğim için hali ile *#801# yapınca sadece bu standart sayfa açılıyor. O yüzden VoLTE ve VoWifi'yi oradan da kontrol edemiyorum. *#*#86583#*#* yazdığımda da hiç bir tepki vermiyor.
Ayrıca son olarak, dün bu işlemlerle uğraşırken hattı diğer yuvaya takayım belki düzelir düşüncesi ile hat çıkarma iğnesini yanlışlıkla alt mikrofona biraz bastırdım ama sonra yanlış yere soktuğumu anlayıp sim deliğine sokup hattı öyle çıkarttım. Tabi bu esnada yukarıdaki işlemleri de yapıp teli yeniden başlatmıştım ve bunlarla uğraşırken kimse ile görüşme yapmadım. Bugün telefon ile görüşme yaptığımda bazı arkadaşlar "sesin kesik kesik geliyor, bazen gidiyor sonra düzeliyor vs" deyince eyvah, dün yanlışlıkla alt mikrofonu mu deldik acaba dedim ama internette biraz araştırınca o kısmın kolay kolay iğne sokulsa bile bozulamayacağını çünkü mikrofonun köşede olduğunu, anca oradaki su koruyucu zarı yırtmış olabileceğimi okudum. Ve sanırım bu cızırtıların sebebinin yukarıdaki Volte ve VoWifi'yi aktif etmek için harcadığım uğraş sonucu olabileceği ihtimali daha kuvvetli geldi. Sizce konuşurken bazen sesimin karşıya cızırtılı gitmesinin sebebi, alt mikrofon yuvasına yanlışlıkla iğne sokmam mıdır yoksa yukarıdaki işlemler ile uğraşmam sonucu mu olmuştur? Bunu için ayrı bir konu açmak istemedim, yine bu konu altında sorayım. Teşekkürler.